Oppgave: lag en skattekartgenerator som lager et skattekart Skattekartet skal v?re en klasse der hvert objekt inneholder en n?stet liste. Disse n?stede listene inneholder enten tegnet " " for hav, "¨€" for land, eller "X" for skatt. Start med ? fylle kartet med bare hav. Bruk deretter random.randint for ? bestemme noen tilfeldige landpunkter. Sannsynligheten for at noe er land skal v?re 1/10. N? skal du fylle ut landene. Dersom en celle med vann har to eller flere naboer som er land, skal denne cellen ogs? oppdateres til ? bli land. Dersom en celle med land ikke har noen naboer som er land, skal denne bli til vann. Pass p? at dette skal gj?res uavhengig om du gj?r det ovenfra og ned eller nedenfra og opp. Alts? hvis en celle med hav nylig har blitt oppdatert til land, skal ikke dette telles som en landnabo til neste celle. Til slutt skal du velge et tilfeldig punkt der skatten skal befinne seg. Dette punktet m? v?re land, og alle naboene til dette punktet m? ogs? v?re land.