import java.awt.*; import javax.swing.*; import java.awt.event.*; import javax.swing.ImageIcon; public class BombView { /* F? bomben til ? eksplodere! * Alt skal bort! F? p? plass et s?tt bilde av en eksplosjon istedenfor. */ public void explode(){} /* Reset spillet. * Spillet skal settes tilbake til slik det var da du startet det */ public void reset(){} public void init() { // Lag en JFrame try { // F?r ting til ? se litt mer fancy ut UIManager.setLookAndFeel(UIManager.getCrossPlatformLookAndFeelClassName()); } catch (Exception e) { e.printStackTrace(); } // Opprett et mainPanel. Her skal de andre panelene du oppretter legges inn. // Denne skal bruke BorderLayout. // Lag en JLabel som holder p? klokka som teller ned. // Hent inn bildene du skal bruke. Bruk f.eks. ImageIcon og Image for dette. // Opprett en JLabel som skal holde p? bildet av bomben. // Opprett en JLabel som skal vise koden og annen informasjon // Lag en JPanel som holder p? bildet av bomba og informasjonsfeltet // Denne skal bruke BorderLayout // Legg til bomba og informasjonsfeltet i denne. // Legg s? dette panelet inn i mainPanel // Lag en JTextField som skal ta imot input fra brukeren. // Lag en JButton som styrer funksjonaliteten i spillet. // Denne skal bekrefte inputs fra textfeltet, samt resette spillet. // Funksjoner skal derfor v?re: Time, Arm, Desarm, Reset // Lag en JPanel som skal holde p? input-feltet og knappen. // Denne bruker FlowLayout // Legg til det nye panelet til mainPanel // Legg mainPanel til i framen. // Gj?r hele greia s?t og synlig } }