INF2310 v?r 2017 - Ukeoppgaver 7

Fargerom og oppslagstabellar (LUT).

Oppg?ve 1 - Problem 6. 5 i G&W

Oppg?ve 2 - Problem 6. 6 i G&W

Oppg?ve 3 - Problem 6. 7 i G&W

Oppg?ve 4

I denne oppg?va skal du implementere transformasjonar mellom fargerom og histogram fr? scratch. Sjekk gjerne implementasjonen din ved ? samanlikne dine resultat med resultat fr? innebygde funksjonar i Python eller Matlab.

a)

Implementer eit program som les inn eit RGB bilete (t.d. rose_rgb.png som ligg under undervisningsmateriale), og konverterer det til eit gr?tonebilete, alts? intensitetskomponenten i eit HSI format.

b)

Samanlikn histogramma fr? kvar av R, G, og B kanalen fr? eit RGB bilete med intensitetskanalen (I) fr? det same biletet i HSI format. G?r det ? predikere I histogrammet fr? dei tre andre (R, G, B) ?

Oppg?ve 5

Eit 8-bit gr?tonebilete (med 256 gr?tonar) er vist med ein RGB pseudofarge oppslagstabell (LUT), der R, G, og B komponentane er som vist i figuren under

a)

Kva farge vil pikslar med gr?toneindeks G/6 bli vist som?

b)

Kva farge vil pikslar med gr?toneindeks 2G/3 bli vist som?

c)

Kan du kort forklare korleis fargane vil endre seg n?r gr?toneindeksen g?r fr? 0 til 255? Alt?, korleis vil RGB fargane i oppslagstabellen sj? ut?

d)

Om ein teiknar ei RGB kube, kva delar av kuba vil oppslagstabellen dekke? Illustrer gjerne med ein figur.

e)

Om vi konverterar biletet fr? RGB til HSI, korleis vil H, S, og I komponentane endre seg n?r gr?toneindeksen g?r fr? 0 til 255?

Publisert 10. mars 2017 14:23 - Sist endret 10. mars 2017 14:23